casa mea de vis

Cel mai arzator vis al meu acum este sa avem o casa.Curte, mai exact.Adica o casa la curte.Dintotdeauna am stat in apartament si in putinele ocazii in care ajungeam la tara la bunici faceam intoxicatie, asa ca nu stateam mai mult de 24 de ore pe vizita sau mai mult de 2 vizite pe an.Asa ca dintotdeauna mi-am dorit sa vad verdeata dimineata cand ma trezesc, flori si pomisori, sa am un balansoar pe veranda si hamac, si leagan, si tobogan pentru copil, si….si multe de tot.Asa ca m-am hotarat sa fac o lista cu ce vreau sa am la casa cand vom avea, pentru ca vom avea, stiu sigur.:)Nu de alta, dar se cam aduna si sa nu uit amanunte esentiale..:)
Deci, intr-o ordine absolut intamplatoare,iata:
-hamac(avea o prietena de-a lui Bubu-bunicuta mea- cand eram mica si ce imi mai placea acolo..nu ma mai dadeai jos cand mergeam in vizita la doamna respectiva)
-balansoar pe veranda(astea vin la pachet, pentru ca daca e pe veranda pot sa ma…balansez:D si cand ploua..sa stau cu o carte in mana -si sa citesc..sau nu..:)-sau cu familiuta mea si sa visam cu ochii deschisi.
-tobogan si leagan pentru copii.Leagan imi doresc si eu..imi plac foarte mult.Astea se mai pot schimba/muta etc..pot sa ii pun si un cort, sa ii fac o casuta in copac..vedem noi.:)foarte mult.Astea se mai pot schimba/muta etc..pot sa ii pun si un cort, sa ii fac o casuta in copac..vedem noi.:)

-flori asezate intr-o anumita ordine in jardinière http://www.piatraonline.ro/page.ghivece-vaso-con-righe.html .Adica vreau sa fie ceva simetric, ca eu am boala simetriei. Inca nu m-am hotarat la ce flori sa pun, pentru ca sunt foarte multe si mie imi plac toate…ceva sa fie si frumos si sa miroasa bine si sa tina cat mai mult.:)
–  un gratar in curte .
http://www.piatraonline.ro/page.gratare-de-gradina-placate-cu-piatra-fasonata-bbq-1.html  , o cascada din bolovani decorative  http://www.piatraonline.ro/page.bolovani-decorativi-dekor-casa.html  si bile decorative pentru gradina  http://www.piatraonline.ro/page.bile-decorative-rainbow-30cm.html
Acum sa ma refer si la interior.Nu am veleitati de designer,dar  
atributul principal, asa cum veti vedea, este ca 90% cel putin trebuie  sa fie ALB! Vreau sa aiba un living jos cu un semineu http://www.piatraonline.ro/page.seminee.html , o baie facuta cu marmura http://www.piatraonline.ro/page.marmura.html  cu un lavoar http://www.piatraonline.ro/page.lavoare-travertin-classic-brvi.html , bucataria si dining-ul,plus eventual o camera pentru diverse, un fel de camaruta.Nimic spectaculos.Iar sus 3 dormitoare, unul mare, al nostru, cu baie in camera si dressing, iar celelalte doua dormitoare sa aiba o alta baie pe hol si cate un dressing.La mansarda vreau sa fie open space cu o masa de ping pong(imi place mai mult decat biliardul) si intr-un colt sa fie un mic separe cu un birou…cu calculatorul, cu un sistem..nu stiu..entertainment stuff…Aici mai lucram.
Mda..in linii mari..cam asta e casa mea de vis.Daca imi mai amintesc ceva..editez.:)
Nu e nimic iesit din comun si sper sa mi se indeplineasca cat mai curand in primul rand visul cu casa.

 

 

Lasă un răspuns

